POZIV NA EDUKACIJU: "Program izvrsnosti obiteljskog smještaja"

Poštovani iznajmljivači,

Turistička zajednica Grada Makarske u suradnji s agencijom Interligo poziva Vas na edukaciju “Program izvrsnosti obiteljskog smještaja”.

Namijenjena je svim pružateljima usluga privatnog smještaja na području Grada Makarske. Sudjelovanje na edukaciji je besplatno uz prijavu na mail info@makarska-info.hr ili na telefonski broj 021/612-002.  Provesti će je voditeljica Savjetovališta za obiteljski smještaj „Interligo“ iz Splita, gospođa Anamarija Cicarelli te urednica časopisa Apartmana Plus, gospođa Meri Kraljević.

Edukacija Programa izvrsnosti obiteljskog smještaja u trajanju je od dva dana, održat će se u Aparthotelu Miramare - ponedjeljak i utorak (18. i 19. ožujka) s početkom u 16 sati.

Edukacija je usmjerena na sve segmente uspješnog poslovanja, na nove trendove u obiteljskom smještaju, kako pripremiti smještaj za iznajmljivanje, prezentaciju, oglašavanje smještaja, upravljanje komentarima do administracije tj. zakona i propisa u obiteljskom smještaju, a neke od tema koje će se obrađivati bit će:

*Priprema smještaja za iznajmljivanje – primjeri preuređenja uz mali budget, novi trendovi, tematizacija smještaja, oznake u objektu.

*Prezentacija u objektu –
načini fotografiranja kojima ćete povećati broj rezervacija, video u obiteljskom smještaju, dron kao napredan način prezentacije objekta).

*Načini oglašavanja –
oglašavanje putem društvenih mreža, web stranica, Google Map, oglašavanje na portalima uz trikove kako biti uspješan na pojedinom portalu, način postavljanja objekta na sve učinkovitijem TripAdvisoru, oglašavanje na TOP 3 portala, način provjere da li se oglasiti na plaćenom portalu koji vam je poslao ponudu za oglašavanje, kako smanjiti otkaze rezervacija, kada tražiti akontaciju i depozit i zašto

*Analiza isplativosti iznajmljivanja apartmana -
postavljanje cijena, analiza troškova, isplativost poslovanja,…

*Predlošci koji olakšavaju poslovanje -
primjeri predložaka, prijedlozi predložaka, zašto ih koristiti
.
*Organizacija rada u objektu tijekom sezone


*Upravljanje komentarima -
komentari gostiju o nama, odgovaranje na komentare, komentari o gostima, što napraviti kad dobijemo loš komentar ili lažni komentar…)

*Komunikacija s gostom -
kako gost bira naš smještaj do rješavanja prigovora gostiju, upute za upotrebu, zaboravljene stvari gosta.

*Važnost sigurnosti -
kako zaštiti sebe i svoje goste, što napraviti kad imamo problematične goste „van kontrole“, suradnja s policijom.

*Pet friendly objekti -
kako i zašto privući goste s kućnim ljubimcima, specifičnost poslovanja s gostima s kućnim ljubimcima.

*Prevare u obiteljskom smještaju -
prevareni gosti, prevareni iznajmljivači, kako se zaštiti.

*Administracija privatnog smještaja -
propisi i zakoni, ispostavljanje računa, plaćanje PDV-a, ulazak u sustav PDV- a, izrada cjenika, pomoćni kreveti, prijava na e-Visitor u nekoliko sekundi)


Nakon službenog dijela edukacije, u posljednjem dijelu predviđen je razgovor s iznajmljivačima o temama koje ih zanimaju.

 



U nadi za što većim odazivom,
 

Turistička zajednica grada Makarske